неділю, 30 січня 2011 р.

Биточки пшоняні + солодкий молочний соус

Нещодавно я дізналась про користь пшонянки та писала про це в блозі. Тому сьогодні в вечері я вирішила написане перетворити в реальність :) Я довго вибирала, що приготувати, довго лазячи по просторам інтернету вирішила об'єднати два рецепти і зупинилась на пшоняних биточках і молочному соусі, отже, як це було :D...

(в мене не було сухарів, тому я використала таке печиво) 
Для приготування биточків вам потрібно промити пшоно(250г.) спочатку холодною водою, потім теплою, а потім ошпарити кип'ятком. До киплячої води(0,5 л.) додати 1 столову ложку цукру та 1 чайну ложку солі, і висипати пшоно. Довести до кипіння, зменшити вогонь та варити десь 15 хвилин. Додаєм молоко(200 мл.) і варим до тих пір, поки пшоно не вбере в себе всієї рідини. Варити треба помішуючи. Після цього, ще раз перемішати і залишити десь на 15-20 хвилин. Далі знову перемішати кашу та дати їй охолонути до +40 градусів. Каша повинна стати як "розмазня". Потім додати яйце, змочити руки водою, зробити кашу у вигляді биточків та обвалати у сухарях(паніровочних). Викласти на розігріту пательню з додаванням  вершкового масла. Смажити биточки потрібно до золотистої скоринки з обох боків ;)
Щоб приготувати солодкий молочний соус знадобиться: 1-2 жовтка з яєць розтерти з цукром та 1-2 столовими ложками борошна, додати менше ніж половину молока. Інше молоко закип'ятити. В нього додати суміш та ванілін, та підігріти помішуючи. Соус повинен бути густішим за вершки.
От і все! Смачного! :)


Ці биточки вийшли доволі смачні, хоча готувала я їх вперше, а соус чудово гармоніював з ними :)
Ах, а зараз хочу спати, тому на добраніч мої милі, солодких снів <3

Немає коментарів:

Дописати коментар