середу, 19 січня 2011 р.

Вся справа в капелюсі :)

Привіт, мої любі)
Ще один шкільний день минув, контрольну з права пережила, 2 уроки фізики поспіль теж, можна сказати фууух...хаха) Ця фізика вип'є всі соки, і мені щоразу хочеться на ній спати, так сильно, що здається, що я зараз відрублюсь х__х, хоча я слухаю вчительку, та намагаюся вникнути в суть її слів :) сьогодні мені навіть здалося, що вона досить цікаво та доступно розповідає матеріал...хаха


Хочу банально, таку шляпку *_*
Аррр... я вже марю нею :)
Чому ж в мене її до цих пір немає?.. та все тому, що на подвір'ї такий дубарь, що мені лінь кудись вибиратись. Місце, де я можу її придбати, досить далеко від мого дому =( А на вихідних хочеться тільки закутатись в теплу ковдру та насолоджуватись відпочинком :)

Як не дивно, але саме сьогодні наткнулась на цю цитату: "Не поддавайтесь губительному влиянию среды, не предавайте своих идеалов, берегите в себе человека "(А.П.Чехов)
На сьогодні, вона вам підходить?) Мені, саме в цей день на 100%!

2 коментарі: