неділю, 13 лютого 2011 р.

pink





Останнім часом мені почали подобатись теплі та ніжні кольори лаків для нігтів, тому й сьогодні я обрала ніжно рожевий колір, а до нього під тон обрала помаду для губ :) На подвір'ї почалася майже справжня буря, незчухає сильний вітер та мете сніг, добре, що я зараз знаходжуся в теплій кімнаті а не там :) На вечерю я готувала картопляне пюре та салат з крабових паличок, копченої ковбаси, свіжих помідорів, консервованої кукурудзи та сухариків, а заправляла це все майонезом. Дуже смачний салат, можна назвати його салатом-вбивцею, тому що він достатньо калорійний :)хД
А зараз я сиджу та п'ю чай з смачним печивом. Щось я втомилася за сьогодні, тому мабуть піду вже спати. Всім на добраніч, приємних снів, люблю вас! <3 :)
translate
В последнее время мне стали нравиться теплые и нежные цвета лаков для ногтей, поэтому и сегодня я выбрала нежно розовый цвет, а к нему под тон помаду для губ :) Во дворе началась почти настоящая буря, сильный ветер и метет снег, хорошо, что я сейчас нахожусь в теплой комнате а не там :) На ужин я готовила картофельное пюре и салат из крабовых палочек, копченой колбасы, свежих помидоров, консервированной кукурузы и сухариков, а заправляла это все майонезом. Очень вкусный салат, можно назвать его салатом-убийцей, потому что он достаточно калорийный:)хД
А сейчас я сижу и пью чай с вкусным печеньем. Что-то я устала за сегодня, поэтому наверное пойду спать. Всем спокойной ночи, приятных снов, люблю вас! <3 :)


Немає коментарів:

Дописати коментар