пʼятницю, 22 квітня 2011 р.

22 april 2011

Привіт :) 
Сьогодні в мене був такий важкий та стомлюючий день...Хоча й знову не було уроків. Таке враження, що вважають якщо 10 клас так вчитись нам не потрібно:)хД Але у нас знову був суботник, ми білили дерева в місті і їх було стільки, що я навіть уявлення не мала, що їх так багато в нашому місті, і взагалі, що воно таке велике!! Та це "дійство" було маштабне зібралося чимало народу...Я ледве дійшла до дому і випивши чаю я завалилась в ліжку. Я вже декілька днів дуже мало спала. І нарешті вихідні, як я цьому рада! =)) Ще й Пасха *_* Та я ще хотіла сьогодні прогулятись і насолодитись чудовою погодой ;-) 
translate
Привет :) 
 Сегодня у меня был такой тяжелый и утомительный день... Хотя и опять не было уроков. Такое впечатление, что считают если 10 класс так учиться нам не нужно:)хД Но у нас опять был субботник, мы белили деревья в городе и их было столько, что я даже представления не имела, что их так много в нашем городе, и вообще, что город такой большой!! :D Но это "действо" было масштабное, собралось немало народа. Я еле-еле дошла до дома и выпив чаю я завалилась в постель. Я уже несколько дней очень мало спала. И наконец выходные, как я этому рада! =)) Еще и Пасха *_* Да, я еще хотела сегодня погулять и насладиться прекрасной погодой :) Так что до скорого ;)

Така пусічка /translate/ Такая лапочка

1 коментар: