неділю, 10 квітня 2011 р.

Find A Way


Ми з сестрою на моєму випускному після 9 класу /translate/ Мы с сестрой на моем выпускном после 9 класса

Привітик :) Ці вихідні були просто шалені, дуже веселі і так не хотілося щоб вони закінчувались. Моя сестра вже поїхала. Але на було так добре :) Тепер в мене з'явилося купа планів. Так завжди відбувається після того, як вона приїздить...хаха:) Але не все одразу ;) А зараз я вам хочу показати ось такий look. Я відшукала ось ці сірі брюки і в мене виникло бажання іх вшити, щоб вони були знизу вузькими. Та все ще сумніваюся, робити це, чи все ж не потрібно. Тому питаю у вас мої любі читачі, як ви гадаєте як буде краще? <3
translate
Приветик :) Эти выходные были просто бешеные, очень веселые и так не хотелось чтобы они заканчивались. Моя сестра уже уехала. Но на было так хорошо :) Теперь у меня появилось куча планов. Так всегда происходит после того, как она приезжает...хаха:) Но не всё сразу ;) А сейчас я вам хочу показать вот такой look. Я отыскала эти серые брюки и у меня желание их вшить, чтобы они были снизу узкими. Но все еще сомневаюсь, делать это, или все же этого делать нестоит. Поэтому спрашиваю у вас мои дорогие читатели, как вы думаете как будет лучше? <3 






nowplay: Safetysuit - Find A Way

Немає коментарів:

Дописати коментар