четвер, 14 квітня 2011 р.

my nude coat.


Обожнюю такий колір. Я вважаю, що для пальт найкращими є кольори: чорний, червоний та бежевий. Мені здається такі пальта у будь-якому випадку будуть елегантними. 
Сонця сьогодні майже не було. Все вигладало сірим та монотонним. Але зараз я бачу чудовй захід сонця, з мого вікна його завжди прекрасно видно. Хоча сонця не видно та небо має чудовий сіро-блакитний тапомаранчево-рожевий кольори. Виходить, що навіть такий сірий, звичайний буденний день може закінчитись так гарно ;)
translate
Обожаю такой цвет. Я считаю, что для пальт лучшими цветами есть черный, красный и бежевый. Мне кажется такие пальтьта в любом случае будут элегантными. 
Солнца сегодня почти не было. Всё было серым и скучным. Но сейчас я вижучедесный закат, из моего окна его всегда прекрасно видно. Хотя солнца по-прежнему не видно но небо имеет прекрасный серо-голубой и оранжево-розовый цвета. Получается, что даже такой серый, обычный будний день может закончиться так красиво ;)






nowplay: Muse - I love you baby 

3 коментарі: