середу, 17 серпня 2011 р.

Vintage denim.


Зовсім скоро осінь прийде в наші міста. Тому настав час, щоб продумати, що ж нам потрібно на себе одягнути в прохолодні, вітряні, а дуже часто і дощові дні. Не без цієї думки я згадала, що десь у мене припадає пилом джинсовка. Але коли я побачила її, то була сильно здивована, вона все ще має цілком нормальний вигляд :) Але просто так, звісно, надіти я її не зможу. Так-що я вирішила трохи її прикрасити, і допомогла мені в цьому символіка однієї з моїх улюбленої мною групи - 30 second to mars.
translate 
Совсем скоро осень прийдёт в наши города. Поэтому пришло время, что бы продумать, что же нам нужно на себя одеть в прохладные, ветряные, а очень часто и дождливые дни. Не без этой мысли я вспомнила, что где-то у меня пылится джинсовка. Но когда я нашла её то была сильно удивлена, она всё ещё имеет вполне нормальный вид :) Но просто так, естественно, надеть я её не смогу. Так-что я решила немного ее украсить, и помогла мне в этом символика обожаемой мной группы - 30 second to mars.

2 коментарі:

  1. I love this stud jacket its so gorgeous :) you've got some great looks on lb and im enjoying your blog!
    Im now following.. would love it if you checked out my blog
    harrihearts.blogspot.com
    :D
    xx

    ВідповістиВидалити
  2. Ahh, thank you so much! I'm veryl very pleased, you like it! I am happy will visit your blog! =)

    ВідповістиВидалити