суботу, 31 березня 2012 р.

Cream brulle.

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
А це ми таке нещодавно з однокласницями ліпили для школи. З солоного тіста. На моє здивування, але вийшло досить непогано :) /translate/ А это мы недавно с одноклассницами лепили для школы. С соленого теста. На мое удивление птичка получилась довольно неплохо :)

Нарешті я змогла знайти річ, яка чудово пасує до моєї спідниці. Легкий в'язаний топ на декілька тонів темніший за спідницю, для мене такі відтінки бежевого в цьому році асоціюються з весною.
І я сподіваюсь, що найближчими днями погода почне покращуватись і стане набагато тепліше і сонячніше. Бо яка весна без лагідного сонячного проміння?..<3
translate 
Наконец я смогла найти вещь, которая прекрасно подходит к моей юбке. Легкий вязаный топ на несколько тонов темнее юбки, для меня такие оттенки бежевого в этом году ассоциируются с весной. И я надеюсь, что в ближайшие дни погода уже начнет улучшаться и станет намного теплее и солнечнее. Ведь какая весна без ласковых солнечных лучей?..<3

2 коментарі:

  1. hey! Love that outfit so much, looks so good on you no wonder its got so many hypes on lookbook! Well done girl! :)

    Thankyou for the lovely comments too! Means a lot!

    Yours, Elizabeth.

    ВідповістиВидалити