вівторок, 5 червня 2012 р.

Make up.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Так як зараз в мене багато вільного часу, я можу займатись будь-чим. Тож щоб провести літо з користю я зробила невеличкий список того, чим я буду займатись, що мені може бути корисним, і поступово я втілюю це в реальність. сьогодні наприклад я робила макіяж. Хочу зробити декілька варіантів, які б я могла використовувати при нагоді. І от власне перед вами результат :)
translate
Так как сейчас у меня много свободного времени, я могу заниматься чем угодно. Поэтому чтобы провести лето с пользой я сделала небольшой список того, чем я буду заниматься, что мне может быть полезным, и постепенно я воплощаю это в реальность. Сегодня например я делала макияж. Хочу сделать несколько вариантов, которые я могла бы использовать при случае. И вот собственно перед вами результат :)

2 коментарі: