четвер, 6 червня 2013 р.

If the people get lost, underneath the moonlight...

 photo IMG_0054-43A043E043F0438044F0_zps77a847be.jpg
 photo IMG_0037-43A043E043F0438044F0_zpsa353adf6.jpg

Літо вже почалося. Те літо, на яке ми всі так невпинно чекали! Але воно у мене тільки 50 на 50, зараз я здаю сесію, через це я не можу повністю розслабитись і отримати справжню задоволення від цієї прекрасної пори. Мене дуже радує, що оцінки я отримую чудові, тому це трішки виправдовується.
Нещодавно ходила на фільм "Великий Гетсбі". Емоції отримала просто нереально чудові. Хоча сюжет фільму мені показався досить банальним, проте гра акторів, їх костюми та сама зйомка були на висоті. І взагалі, минулі вихідні були такими класними, надіюсь, що наступні будуть не менш цікавими... :) 
 Тому, якщо у вас є вільний час, не сидіть вдома, а виходьте на вулицю та просто насолоджуйтесь навколишнім світом, і з вами може трапитись щось таке неймовірно приємно, про що ви будете пам*ятати ще дуже довго.
translate
Лето уже началось. То лето, на которое мы все так неустанно ждали! Но оно у меня только 50 на 50, сейчас я сдаю сессию, поэтому я не могу полностью расслабиться и получить настоящую удовольствие от этой прекрасной поры. Меня очень радует, что оценки я получаю замечательные, поэтому это немного оправдывается. Недавно ходила на фильм "Великий Гэтсби". Эмоции получила просто нереально замечательные. Хотя сюжет фильма мне показался достаточно банальным, однако игра актеров, их костюмы и сама съемка были на высоте. И вообще, минувшие выходные были такими классными, надеюсь, что следующие будут не менее интересными...:) 
Поэтому, если у вас есть свободное время, не сидите дома, а выходите на улицу и просто наслаждайтесь окружающим миром, и с вами может случиться нечто невероятно приятно, о чем вы будете помнить еще очень долго.

 photo IMG_0048_zps4ede8d6d.jpg
 photo IMG_0016_zpsdaeb49d7.jpg
 photo IMG_0045-1_zpsb27f5fa6.jpg
 photo IMG_0051_zpsdd6ca6f8.jpg

#nowplay: Fergie ft. Q - Tip & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody

2 коментарі: