неділю, 29 грудня 2013 р.

How to return a festive mood. Tips from me.


Ну що, ви чекали на мене? Я вирішила довго не тягнути і прямо зараз розповім вам про те, як швидко і без зайвих зусиль, а головне з насолодою, заманити до себе новорічний настрій.

У мене для цього є декілька ефективних способів, і я думаю вам вони покажуться зовсім елементарними. Але запевняю вас, ефект щастя не змусить вас на себе довго чекати.

І так. Новорічна Ялинка. Найефективнішим способом у піднятті свого святкового настрою, якби банально не звучало, є прикрашання новорічної ялинки. Особливо цікаво брати участь у її пошуках та доставці до дому. Аромат свіженької хвої у вашому домі прискорить появи душевної гармонії та наснаги поскоріше прикрасити цю пухнасту красуню. А найприємніше це робити разом зі своїми рідними або ж друзями, можна ввімкнути новорічну музику або якийсь душевний фільм.



2-ий засіб позбавитись від хандри це Різдвяна Випічка. І я зараз маю на увазі ту випічку, яку ви приготуєте своїми руками. Для мене це ідеальний варіант. Це можуть бути будь-які солодощі: торти, пироги, печиво, кекси, якісь інші десерти. Будь-що, те чого вам дійсно хочеться. Є лише декілька правил, додавайте до цього всього якомога більше ягід, прянощів та своєї любові.

Також появу хорошого настрою вам гарантують ароматичні свічки, палочки та ефірні масла. я обожнюю такі дрібничкі. Вони додають особливого затишку та натхнення. У мене є чудове ванільне масло, яке радує мене, коли хочеться чогось ніжного :) Також вам стане в нагоді апельсинове масло, або масло лаванди.


Ну і на кінець у мене є ще декілька порад. Це фільми, музика та різні картинки на новорічну тематику. Або ж просто ті, які особливо дорогі та теплі вашому серцю. Їх легко знайти в інтернеті, а особливо широкий вибір у спеціальних групах та пабліках на сайті vk.com. Але перед тим як переглядати щось подібне заваріть собі духмяний чай та загорніться в плед і приємного перегляду бажаю а вам!

Надіюсь вам стануть в нагоді мої поради, і ви наповнитесь таким казковим та приємним відчуттям свята <3

translate

Ну что, вы ждали меня? Я решила долго не тянуть и прямо сейчас расскажу вам о том, как быстро и без лишних усилий, а главное с удовольствием, заманить к себе новогоднее настроение. У меня для этого есть несколько эффективных способов, и я думаю вам они покажутся совсем элементарными. Но уверяю вас, эффект счастья не заставит вас себя долго ждать. 

 И так. Новогодняя Елка. Самым эффективным способом в поднятии своего праздничного настроения, как бы банально не звучало, является украшение новогодней елки. Особенно интересно участвовать в ее поисках и доставке домой. Аромат свеженькой хвои в вашем доме ускорит появления душевной гармонии и вдохновения поскорее украсить эту пушистую красавицу. А самое приятное это делать вместе со своими родными или друзьями, можно добавить новогоднюю музыку или какой-то душевный фильм. 


 Второе средство избавиться от хандры это всеми любимая Рождественская Выпечка. И я сейчас имею в виду ту выпечку, которую вы приготовите своими руками. Для меня это идеальный вариант. Это могут быть любые сладости: торты, пироги, печенье ,кексы, какие-то другие десерты. Все что угодно, то чего вам действительно хочется. Есть только несколько правил, добавляйте к этому всему как можно больше ягод, пряностей и своей любви. 

 Также появление хорошего настроения вам гарантируют ароматические свечи, палочки и эфирные масла. Я обожаю такие безделушки. Они придают особый уют и вдохновения. У меня есть замечательное ванильное масло, которое радует меня, когда хочется чего-то нежного :) Также вам пригодится апельсиновое масло, или масло лаванды.



Ну и на конец у меня есть еще несколько советов. Это фильмы, музыка и различные картинки на новогоднюю тематику. Или просто те, которые особенно дороги и теплые вашему сердцу . Их легко найти в интернете, а особенно широкий выбор в специальных группах и пабликах на сайте vk.com. Но перед просмотром что-то подобного заварите себе ароматный чай и завернитесь в плед, ну и приятного просмотра желаю а вам! 

 Надеюсь вам пригодятся мои советы, и вы наполнитесь таким сказочным и приятным ощущением праздника <3

Немає коментарів:

Дописати коментар