середу, 29 січня 2014 р.

ILOVEDOODLE Lovely Illustrations.


Що може зробити твій день супер позитивним? Відповідь знає художник з Малайзії Лім Хен Сві. Він створює неймовірно позитивні та милі ілюстрації. В інтернеті він також відомий як ILOVEDOODLE. Кожен малюнок несе в собі меседж. Але завдяки простому зображенні та невеликій кількості деталей можна одразу ж зрозуміти, що автор хотів нам донести. Але не просто так я зараз пишу про цього талановитого художника. 

Колись я побачила гарненьке сонечко у білій рамочці. Воно наповнило мене неймовірно хорошою енергією та теплом. Мені стало цікаво, хто є автором такого чуда. Але автора я так тоді й не знайшла. Та от нещодавно я натрапила на ці ілюстрації і серед них я знайшла й своє сонечко. Тепер окрім нього в мене є ще дуже багато хороших картинок, які піднімають мій настрій все вище і вище. 

 І от мені прийшла така думка "На все свій час", як говориться...

translate

Что может сделать твой день супер позитивным? Ответ знает художник из Малайзии Лим Хен Сви. Он создает невероятно позитивные и милые иллюстрации. В интернете он также известен как ILOVEDOODLE. Каждый рисунок несет в себе месседж . Но благодаря простому изображению и небольшом количестве деталей можно сразу же понять, что автор хотел нам донести. Но не просто так я сейчас пишу об этом талантливому художнике. 


Когда-то я увидела красивое солнышко в белой рамочке. Оно наполнило меня невероятно хорошей энергией и теплом. Мне стало интересно, кто является автором такой прелести. Но автора я так тогда и не нашла. Но вот недавно я наткнулась на эти иллюстрации и среди них я нашла и свое солнышко. Теперь кроме него у меня есть еще очень много хороших картинок, которые поднимают мое настроение все выше и выше.   

И вот мне пришла такая мысль "Всему свое время", как говорится...


Сподіваюсь вам припали до душі ці промінці радості .
Всього хорошого.
З любов'ю,
ваша Оксана.
<        -*-        >  
Надеюсь вам понравились эти лучики добра.
Всего хорошего. 
С любовью, 
ваша Оксана.

Немає коментарів:

Дописати коментар