понеділок, 20 липня 2015 р.

My heavenly whale.

 photo 1_zpsty72q82q.jpg
 photo 2_zpsufnyeipi.jpg


Коли робота починає займати більшість твого часу, настільки цінуються вільні дні. Наразі у мене такий один на тиждень. Але я повністю присвячую його собі. 

Погода останнім часом вирішила з нами трішки погратись. Але ця прохолода таки доречна, бо постійна спека забирає у мене багато сил. Хоча без сонячного тепла організм не усвідомлює, що відбувається, адже за планом має бути. 

 Цього літа я повністю усвідомила, що мені подобається, тим чим я займаюсь, а точніше можливості обраної мною професії. Я настільки вдячна за ті знання, які отримала за час навчання, і вважаю, що не просто так опинилась саме в цьому місці. Та інформація, яку я засвоювала протягом останніх трьох років, повністю сформувала мене сьогоднішню. До того я лише мріяла, про таку змогу слухати, спілкуватись з людьми, які роблять цю планету прекраснішою. І я впевнена, що хороше притягує хороше.

Зовсім нещодавно у мене з'явився найпрекрасніший записничок, який можна собі уявити. У нього є свій талісман, який несе в собі певну мудрість.

Там будуть жити мої спогади. А можливо вони колись оживуть... 

translate

Когда работа начинает занимать большинство твоего времени, настолько ценятся свободные дни. Сейчас у меня такой один в неделю. Но я полностью посвящаю его себе. 

Погода в последнее время решила с нами немного поиграть. Но эта прохлада таки уместна, поскольку постоянная жара отнимает у меня много сил. Хотя без солнечного тепла организм не осознает, что происходит, ведь по плану должно быть лето. 

Этим летом я полностью осознала, что мне нравится, тем чем я занимаюсь, а точнее возможности выбранной мной профессии. Я настолько благодарна за те знания, которые получила за время обучения, и считаю, что не просто так оказалась именно в этом месте. Та информация, которую я усваивала в течение последних трех лет, полностью сформировала меня сегодняшнюю. До этого я только мечтала о такой возможности слушать, общаться с людьми, которые делают эту планету прекраснее. И я уверена, что хорошее притягивает хорошее.

Совсем недавно у меня появилась самая прекрасная записная книжка, которую можно себе представить. У неё есть свой талисман, который несет в себе определенную мудрость.

Там будут жить мои воспоминания. А возможно они когда-то оживут...


 photo me_zpslq8mfdzj.jpg
 photo FX0xta4McNM_zpsdpbfzbbv.jpg
 photo 12_zpsfz7t69er.jpg
 photo 65_zps3cnoivcf.jpg
 photo 21_zpss8z3iix6.jpg
 photo 5XyiJedkvmc_zpstgndb3g8.jpg
 photo dJ7vdqGxf60_zpsmygub5xi.jpg
 photo runtoyou_zpsjvbhz3oz.jpg
 photo HaKxTDR7VKQ_zpseoxmr2p4.jpg
 photo 3 sanna_zpsqykevu3w.jpg

#nowpaly: Lumen - Гореть

4 коментарі: